Warning: include(/home/tafrihcenter/public_html/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache-base.php): failed to open stream: No such file or directory in /home3/tafrihcenter/public_html/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache.php on line 65

Warning: include(): Failed opening '/home/tafrihcenter/public_html/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache-base.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home3/tafrihcenter/public_html/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache.php on line 65

Warning: include_once(/home/tafrihcenter/public_html/wp-content/plugins/wp-super-cache/ossdl-cdn.php): failed to open stream: No such file or directory in /home3/tafrihcenter/public_html/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache.php on line 82

Warning: include_once(): Failed opening '/home/tafrihcenter/public_html/wp-content/plugins/wp-super-cache/ossdl-cdn.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home3/tafrihcenter/public_html/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache.php on line 82
اولویت‌های متفاوت مردان و زنان در هنگام خرید خودرو – تفریح سنتر

اولویت‌های متفاوت مردان و زنان در هنگام خرید خودرو

زیبایی ظاهر و پرفورمنس باعث جلب توجه مردان می‌شود درحالی‌که زنان واقع‌بینانه‌تر عمل کرده و به مصرف سوخت، هزینه‌های سرویس و کاربردی بودن خودرو توجه دارند.

اولویت‌های متفاوت مردان و زنان در هنگام خرید خودرو

به تازگی سایت Carbuyer تحقیقی را درباره‌ی تفاوت‌های اولویت‌های مردان و زنان در زمان خرید خودرو انجام داده است. این سایت دریافته که زیبایی ظاهر و پرفورمنس باعث جلب توجه مردان می‌شود درحالی‌که زنان واقع‌بینانه‌تر عمل کرده و به مصرف سوخت، هزینه‌های سرویس و کاربردی بودن خودرو توجه دارند.

یافته‌های این سایت افسانه‌های قدیمی درباره‌ی تصمیم‌گیری زنان بر پایه‌ی زیبایی خودروها را دور می‌ریزد و نشان می‌دهد که زنان روی واقعیت‌های خودروها تمرکز دارند. این تحقیق حتی نشان می‌دهد که ارائه‌ی نسخه‌های خاص از خودروها چیزی بیش از یک رنگ صورتی را می‌طلبد!

در حقیقت مردان احتمال اینکه مردان یک خودرو را به خاطر رنگ آن انتخاب کنند ۲۰ درصد بیشتر از زنان است. مردان همچنین بیشتر از زنان به برندها وفادار هستند و به این مورد اهمیت می‌دهند و ۴۰ درصد بیشتر احتمال دارد که مردان تحت تأثیر شهرت یک برند قرار گیرند. مردان موافق‌اند که ظاهر، قدرت و پرستیژ یک خودرو بر انتخابشان تاثیر به سزایی می‌گذارد.

زنان ترجیح می‌دهند تا بیشتر هزینه‌ها را ببینند و ۲۵ درصد بیشتر از مردان به مصرف سوخت توجه داشته و همین میزان توجه نسبت به هزینه‌های سرویس خودرو ۲۰درصد بیشتر از مردان است. حتی نگاه زنان به آینده نیز بوده و آن‌ها هزینه‌های بیمه‌ای و حتی رفتن به نمایندگی را نیز در نظر می‌گیرند.

تحقیق یاد شده نشان می‌دهد که ۵۰ درصد مردان اذعان کرده‌اند شرکایشان روی تصمیم آن‌ها برای خرید خودرو اثرگذار بوده‌اند درحالی‌که این میزان اثرگذاری در تصمیمات زنان ۳۹ درصد است.

هنوز هم علیرغم اینکه زنان بیشتر روی کاربردی بودن خودروها حساس هستند اما احتمال اینکه زنان بهترین معامله را انجام دهند کمتر از مردان است.

یکی از کارشناسان درباره‌ی یافته‌های این تحقیق می‌گوید:

تحقیق ما نشان داد علیرغم اینکه زنان عموماً تجربه‌ی مثبتی داشته‌اند اما هنوز هم مردان در هنگام مراجعه به نمایندگی راحت‌تر از زنان هستند و معامله‌ی بهتری را انجام می‌دهند.

محمد

چند سالیه دارم تو نت فعالیت میکنم و عاشق وبگردیم.. از بخش تماس با ما میتونیم با هم در ارتباط باشیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *